• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Zadaniem każdej reklamy jest wypromowanie danego towaru czy firmy, poinformowanie o jego istnieniu ewentualnych konsumentów. Jeśli taki kontrahent zobaczy reklamę, jeśli usłyszy o danym produkcje wtedy być może kupi go. Wolimy kupować rzeczy, jakie znamy, o których słyszeliśmy. A w większości wypadków o istnieniu konkretnych rzeczy dowiadujemy się oczywiście z reklamy. Reklama nie może być bele jaka. Musi być poprawnie przygotowana. Ma obowiązek być w głównej mierze efektywna. Jednak o tym wie każdy. Reklama nieefektywna pochłania wielkie środki finansowe połączone z kampanią marketingową, przygotowaniem reklamy ale nie zapewnia rezultatów, cel nie zostaje osiągnięty. Niestety zdarzają się i takie reklamy. Są to nietrafione projekty. O tym, czy reklama jest wydajna decydują klienci. Rzecz jasna taką efektywność bada się w dobry sposób. Badaniami takimi absorbują się eksperci od marketingu, reklamy, ekonomiści obserwujący rynek. Reklama ma obowiązek spodobać się odbiorcy – klientowi. Przygotowywana jest z myślą o nas, o średnich ludziach robiących zakupy. Reklama nie może być bezbarwna. Takie nijakie reklamy nie maja racji bytu. Są niezauważane oraz nieskuteczne. A w dzisiejszych czasach mamy możliwość oglądania setek reklam – wypróbuj banery reklamowe warszawa. Oczywiste jest, ze zapamiętamy jedynie te najciekawsze, te, które nas zaskakują. Agencje marketingowe coraz częściej starają się przygotować naturalnie takie wstrząsające reklamy – oparte na tajemnicy, na tabu, na niezwyczajowych, a być może nie do końca akceptowanych zasadach. Reklama ma budzić emocje. Nie jest powiedziane, jakie mają być to emocje. Reklama może w następstwie tego wywoływać uśmiech, strach, jakkolwiek i niesmak. To bardzo ważne. W telewizji mamy okazję oglądać dużo takich zadziwiających reklam. I to właśnie takie nas ciekawią, śmieszą, zaskakują, interesują. W natłoku tak wielu przeróżnych reklam spostrzegamy tylko niektóre. A przecież tylko reklamy, na które zwracamy uwagę są reklamami skutecznymi. Reklama powinna być przemyślana, wykonana fachowo. Agencja musi zrobić wszystko, żeby zaszokować reklamą. I w pewnych sytuacjach udaje jej się to.

Categories: Biznes

Comments are closed.